Suomi    English

Avvikelsehantering

Vår avvikelsehantering är en lätt och flexibel lösning då du vill registera, hantera och rapportera olika typer av avvikelser. En avvikelse kan vara ett halt golv i en market, en söndrig apparat, ett olycksfall på ett fartyg eller vilken annan händelse som bör registreras och dokumenteras.

Så här fungerer avvikelsehanteringen

  • Avvikelseformulär kan definieras ehelt enligt dina behov
  • En del av formuläret syns enbart för hanterarna. Avsikten med denna del är att anteckna vilka åtgärder som har gjorts
  • Automatisk notifiering när en avvikelse registeras (epost och/eller SMS-meddelande)
  • Avvikelsehanteringen kan kopplas ihop med kontinuerliga feedback hanteringen
  • Ställ tilläggsfrågor
  • Hantera dokument och bilder
  • Avvikelserna har alltid en status (ny, i behandling, hanterad)
  • Systemet påminner om inte avvikelsen har blivit hanterad iinom en viss tid
  • Viestimalleja voi luoda esimerkiksi eri kielille

Nyttan är stor

  • Koppla er AD till tjänsten så får ni automatiskt bakgrundsinformation ifyllt för avvikelsen
  • Skapa många olika avvikelseformulär och använd dem från samma webb sida
  • Lättanvänd och säker för både små och stora organisationer
  • Med samma tjänst kan du också göra andra enkäter
  • Tjänsten kan användas med Svenskt, Finskt, Engelskt och Polskt interface, enkätformulären och alla meddelanden kan definieras på vilka språk som helst
”Analystica har genomfört vår personalenkät de fyra senaste åren. Insamlingen av svar, analys och utdelningen av rapporter i vår organisation med över 20.000 personer har fungerat bra med Analysticas tjänster.” – Salla Koivunen, HNS

Kontakta oss